zondag 5 oktober 2014

Hello October



Oktober is aangebroken en dat betekent dat de herfst er aan komt! Ik heb super veel zin in de herfst! Ik ben denk ik nog nooit zo enthousiast geweest over de herfst. Kom maar op met die koude dagen waarop je het lekker knus kan maken!


Warme chocomel!
Er gaat niets boven een lekkere warme chocomel als je een boswandeling heb gemaakt met de hond of wanneer je een film aan het kijken bent onder een dekentje! Een berg mini marshmallows erin en you're good to go. Genieten!


Luie ochtenden in een warm bed!
Wakker worden en de kou boven de dekens voelen en dan je nog een keer lekker omdraaien in je warme bedje. Nog even de dekens wat meer over je heen trekken en zo lekker luieren!


Dikke wollen truien!
Heerlijk om op die koude dagen een dikke trui aan te trekken, lekker warm en zacht!


Lekker knus de kaarsjes aansteken!
Ik vind het zo gezellig als er in m'n slaapkamer een paar kaarsjes aan staan. Het ziet er sfeervol uit en het houdt je kamer lekker warm. In de winter is het in mijn slaapkamer namelijk ontzettend koud, dus steek ik een aantal kaarsjes aan en dan is het binnen "no time" warm!


De bladeren die van kleur veranderen en van de bomen vallen!
Door het bos banjeren en in elke stapel bladeren schoppen. Dit doe ik elke keer weer als ik een stapeltje bladeren zie liggen, ik kan het gewoon niet laten!


Hebben jullie ook zo'n zin in de herfst? 
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten