zaterdag 11 oktober 2014

Catrice Lash & Brow Designer


Dit product heb ik nu al een tijdje in mijn make-up tas zitten en ik gebruik het (nu) iedere dag. Het is niet dat ik het een product vind die het verdient om de hemel in geprezen te worden, maar toch verdient dit product wel een beetje aandacht. 


Het is een wenkbrauwgel en een wimpergel in één, ik gebruik hem alleen voor m’n wenkbrauwen, omdat ik niet het idee heb dat het iets uithaalt. Dat ik dit product net had gekocht was ik er totaal niet van gecharmeerd, ik vond het heel vies voelen aan mn wenkbrauwen en daarom belandde het onder in mijn make-up tas. Laatst heb ik hem weer eens uitgeprobeerd en nu was ik van mening dat het toch wel een mooi effect had. Ik heb van mezelf hele lichte wenkbrauwen en kleur ze dus sowieso in, nu doe ik deze wenkbrauwgel daar nog overheen en dat maakt het nog wat donkerder, wat ik absoluut niet erg vind. Het brengt je wenkbrauwen goed in model en zo blijft het ook zitten. Nogsteeds vind ik het niet fijn  voelen in mn wenkbrauwen, maar ik ben er nu wel aan gewend.

Catrice beloofd een sneldrogende, langhoudende wenkbrauwgel met een natuurlijke finish. Ik vind zeker dat hij hier aan voldoet en de prijs van €2,99 is het zeker waard! Dit product is geen wondermiddel voor prachtige wenkbrauwen, maar toch wel handig om in je make-up tas te hebben.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten