donderdag 11 september 2014

Tea Tree face wash van De Tuinen



Ik ben super blij met dit product! Deze tea tree schuimgel facewash is echt ideaal voor mensen met een vette huid. Ik heb zelf een vette huid en door dit product, gemaakt van de bladeren van de tea tree boom is mijn huid nu al verbeterd. Deze bladeren worden al eeuwen gebruikt voor allerlei dingen, van het genezen van keelpijn tot wondjes en van verkoudheid tot puistjes. Ik gebruik dit product nu ongeveer 2 weken en mijn huid is een stuk egaler, ik heb een stuk minder rode vlekjes en m'n huid gaat een stuk minder snel glimmen. Wat ik nu wel merk is dat ik het niet elke dag moet gebruiken, ook al staat dit wel op het flesje. Ik krijg een paar droge plekjes hier en daar, dus ik gebruik het nu om de dag! Wat ik altijd doe is nadat ik m’n make-up er af heb gehaald gewoon een beetje op m'n handen en m'n gezicht er mee boenen, afspoelen met water en dan heb zijn je wangen zo zacht als babybilletjes hihi.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten