zaterdag 20 september 2014

Catrice "Nude Illusion" foundation

Ik heb onlangs deze "Nude Illusion" foundation van Catrice aangeschaft. Dit is één van de nieuwe producten van dit merk en ik wilde het dolgraag uitproberen. Ik ben dus even de winkel ingedoken om dit product aan mijn make-up collectie toe te voegen. Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte foundation voor mijn huid en ik hoop toch echt dat dit dan eindelijk “de                                          ware” is.

Je hebt keuze uit 4 tinten; “010 Nude Ivory”, “020 Rose Vanilla”, “025 Nude Sand”, “030 Nude Beige” & “040 Medium Beige”. Ik ben voor de “020 Rose Vanilla” gegaan, ik heb dus de op één na lichtste kleur gekozen (terwijl ik normaal van zo’n beetje elk merk de lichtste heb). De foundation heeft een lichte tot medium dekking en heeft een matte finish, waar ik heel blij mee ben vanwege m’n vette huid.

Ik vind deze foundation heel makkelijk werken, het smeert goed uit en is goed dekkend. Ook is hij écht heel erg matterend, misschien zelfs té voor de mensen met een wat drogere huid. Dit, omdat hij droge plekjes juist duidelijker maakt in plaats van het te verbergen. Voor mij werkt hij heel goed omdat ik een hele vette huid heb, elk gedeelte wat glom wordt mooi mat. Al met al is dit een prima foundation. Deze foundation is te koop bij de Kruidvat voor €7,59

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten