vrijdag 5 september 2014

Hello and Welcome

Hallo allemaal!

Welkom op mijn blog! Ik wil al een tijdje een blog beginnen en ik heb de knoop nu doorgehakt, ik ga beginnen! Ik ben echt verslaafd aan het lezen van blogs en daarom lijkt het me ook zo leuk een eigen blog te hebben! Ik heb een grote liefde voor beauty en alles wat daarbij komt kijken!
Ik zal even wat over mezelf vertellen; ik ben Julia en ik ben geboren op 9 juni 1995, ik ben dus 19 jaar oud. Ik wist al vrij vroeg dat ik kapster wilde worden en dat is ook wat ik nu ben! Ik heb vorig jaar mijn kappersopleiding afgerond en ik doe sinds dit schooljaar de opleiding filiaalmanager. Hier heb ik voor gekozen omdat ik heel graag over een paar jaar mijn eigen zaak wil beginnen. Ik wil het dan ook veel over beauty, hair, fashion hebben maar ook kunnen jullie lifestyle verwachten. Ik wil gewoon graag schrijven over de dingen die ik leuk vind en ik hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden! Ik heb er zin in, let's do this!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten