woensdag 3 december 2014

December Wishlist

Met Sinterklaas en Kerst voor de deur ben ik begonnen met een verlanglijstje maken, dit vind ik altijd zo moeilijk. Het hele jaar door schieten er dingen te binnen die ik zou willen hebben, maar wanneer ik jarig ben of wanneer de feestdagen aanbreken dan ben ik plotseling alles vergeten. Na flink brainstormen heb ik een leuk lijstje gemaakt met de dingen die ik zou willen hebben!!
Wax melts – Deze laten mijn slaapkamer altijd zo lekker ruiken. Ik heb vorig jaar een doosje gekregen met allerlei geurtjes, die zijn nu bijna op dus ik ben weer toe aan nieuwe.


Sushi kit – Ik ben gek op sushi, het liefste eet ik het elke week. Nu is dat een beetje duur, maar het lijkt me ook zo leuk om dat een keer zelf te maken, en ook lekker natuurlijk.

Lippenstift – Hier kan je natuurlijk noooit genoeg van hebben, ik ben nog opzoek naar een aantal nude tinten en ik vind berry of plum kleuren ook altijd mooi!

Oogschaduw – Zelfde geval, kan je nooit genoeg van hebben, ik draag altijd een beetje beige en bruin tinten.. Ik wil nu eens iets meer kleur, ik zou nog graag een beetje bordeauxrode en olijfgroene kleuren aan mijn collectie toevoegen.


Make-up kwasten – realtechniques kwasten vind ik super, ze zijn betaalbaar en van goede kwaliteit. Ik wil graag de “Core Collection” met de buffing brush, contour brush, pointed foundation brush en de detailer brush. Daarna zien we wel weer verder :)



Lush Bathbombs – Normaal heb ik geen geduld voor een bad, maar met de koude maanden ben ik wel in voor een lekker warm bad, helemaal als ‘ie lekker ruikt en/of een leuk kleurtje heeft. De kerstspecials zijn natuurlijk helemaal leuk voor onder de boom!


Vampire Diaries Boeken – Ik heb boek één en twee al gelezen ( dit zijn dan deel één, twee, drie en vier ) maar er zijn in totaal volgens mij wel dertien boeken. Elk boek is ongeveer twintig euro, best een uitgave dus.. Het is heel anders dan in de serie, maar alsnog heel leuk en spannend. Ik wil héél graag de volgende boeken lezen.













Pyjama – Ik slaap altijd in m’n  jogging broek met een gewone trui als het koud is, ik vind het nu wel eens tijd worden voor een lekkere warme pyjama met een super leuke print er op!


Notitieboekjes – Ik heb altijd allemaal losse blaadjes in m'n tas, die ik uiteindelijk verfrommeld terugvind (onleesbaar). Ik denk dat een notitieboekje voor mij best handig kan zijn en je heb zulke leuke!!


Thermosbeker – Met het koude weer een warme drank meenemen onderweg lijkt me heerlijk, vandaar dat dit mij een ideaal kerstcadeautje lijkt!



Wat zijn jullie wensen voor deze feestdagen?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten