maandag 1 december 2014

Beautybox November Unboxing

Er is weer een Beautybox binnengekomen! In de box van november zitten weer erg leuke producten. Ik laat jullie weten wat er in zit en binnenkort zal er een review verschijnen van de producten alle producten!
De parfum van Thierry Mugler - Alien heeft een prachtige paarse flacon met goude details. Ik vind het echt een geurtje voor mij! Er zit een 10 ml flacon bij die je kan laten vullen bij de ICI Paris XL en een tester.


Ik gebruik altijd dezelfde deodorant en in deze box zit de Qi Gong deodorant van Rituals, ik ben benieuwd of deze bevalt.


Ik doe mijn wenkbrauwen altijd met poeder, op dit moment gebruik ik een matte oogschaduw van een Goldwell Palette. De Browkit van BeautyUK komt goed van pas dus.


Wanneer ik de box openmaakte kwam de heerlijke geur van deze Sabon Handzeep je tegemoet! Er zat ook een kortingsbon bij voor de online shop!


Ik ben dol op pamper nights, daarom ben ik heel nieuwsgierig naar dit Masker van Himalaya Herbals en de Bodylotion.




Als extra zat er ook nog een kortingsbon bij van Anastasia Beverly Hills.
Ik ben heel blij met deze box en kan niet wachten om al deze producten uit te proberen.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten