dinsdag 25 november 2014

Beautybox Oktober | Laatste drie producten

Dit zijn dan de laatste drie producten die in de Beautybox van Oktober zaten, ook dit zijn hele fijne producten en zal ik veel gebruiken! Over de Body Butter en de Handcrème hebben jullie al gelezen en nu zijn de Shampoo, Lippenstift en de Dagcrème aan de beurt.

 Redken Color Extend Magnetics Shampoo

Deze shampoo ruikt ontzettend lekker! Ik gebruik normaal altijd ‘L oreal Elvive ( de paarse ) en daar ben ik heel tevreden over en met deze shampoo merk ik niet echt een verschil, m’n haar is niet zachter dan anders, m’n haar is niet glanzender dan anders en m’n haar heeft ook niet meer volume dan anders, dus ik vind deze shampoo gewoon heel goed. Ik had wel verwacht dat ‘ie m’n haar zachter zou maken en misschien wat glanzender, maar daar moet je dit product denk ik ook wel wat langer gebruiken en niet alleen voor 5 wasbeurten..


De Golden Rose Matte Finish lippenstift

Deze lippenstift heb ik in de kleur 15, een hele felle rode kleur. Deze zal ik veel op doen naar feestjes of met uitgaan. Hij is heel goed gepigmenteerd en de kleur blijft goed zitten, alleen veegt hij heel erg uit, waardoor alles onder de rode lippenstift zit. Klinkt misschien heel tegenstrijdig, maar hoe erg hij ook uitveegt, de kleur op je lippen blijft even intense. Hij brengt ook heel makkelijk aan en voelt heel zacht op je lippen, maar schijn bedriegt want na een tijdje springen de scheurtjes in mijn lippen. Deze lippenstift heeft dus z’n pluspunten, maar ook zeker z’n minpunten.


Dermalogica Dynamic Skin Recovery.


Eerlijk gezegd heb ik deze crème nog maar één keer gebruikt, ik kan dus ook niet echt in detail vertellen wat ik ervan vind. Het is een hele dikke, goede hydraterende dagcrème. Het heeft SPF 50, waardoor er uv-straaltje doorheen zal komen. Het ruikt echt naar een zalfje wat je van de dokter krijgt, de geur doet zijn naam dus eer aan, haha. Ik denk dat ik dit pas ga gebruiken wanneer ik echt hele schrale plekken heb ( die zal ik vast wel krijgen deze winter ) en dan ben ik denk ik heel blij dat ik deze crème in huis heb.


Hebben jullie al eens één of meerdere van deze producten geprobeerd ?

Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten