maandag 2 maart 2015

New In - E.L.F. Producten


Ik heb laatst een bestelling geplaatst bij E.L.F, met een aantal basic make-up benodigdheden. Ik had nog nooit eerder een product van dit merk gebruikt, maar ik hoor veel goede verhalen. Ik werd daardoor erg nieuwsgierig en wou dus echt een aantal producten uitproberen.


Het product wat ik absoluut moest hebben was de Poreless Face Primer! Ik heb zo veel goede recenties gelezen dat ik helemaal overtuigd was. Het enige wat mij een  beetje tegenhield was dat overal werd gezegd dat het product heel erg stinkt.. Nu ik het gebruikt heb weet ik absoluut niet waarom iedereen dat vindt, want ik vind het absoluut niet stinken, ik vind het gewoon bijna lekker ruiken. Het is een heel goed product en ik ben heel blij dat ik dit heb aangeschaft. Het maakt mijn huid een stuk egaler en porien worden wat minder zichtbaar. De lijntjes rond mijn mond zijn blijkbaar niet te vermijden, want deze zijn na een paar uurtjes weer volop aanwezig! Verder heb ik geen enkele aanmerkingen over dit product! I love it!


Dit Shimmer Palette trok mijn aandacht, omdat ik nog geen highlighters in huis had. Wat is dit een prachtige palette! De kleuren die in dit palette zaten trokken mij zo erg aan, de één is wat duidelijker dan de ander en ook zit er wel een beetje verschil in qua glans, maar de pigmentatie is insane! Op deze manier kan je een beetje spelen met hoe heftig je de glans wil. Ik had verwacht dat het een poeder palette was, maar dat ik ging swatchen kwam ik erachter dat het een crème substantie was. Dit was het enige wat ik jammer vond, omdat het aanbrengen van dit product een stuk moeilijker word gemaakt. Het is nu lastig om subtiel een highlight aan te brengen. Ach, oefening baart kunst zeggen we dan maar!


Deze Zitzapper is voor mij heel handig. Ik heb meestal wel een egale huid, maar zoals de meeste tieners ook wel eens een hevige uitbraak waarbij ik helemaal onder de puistjes zit. Deze roller met salicylzuur gaat deze puistjes tegen en verminderd de roodheid van het puistje. Ik heb het een aantal dagen achter elkaar gebruikt en merkte dat dit goedje snel z'n werk deed. Na die paar dagen nergens last van te hebben gehad, werd mijn huid daarna felrood na gebruik. Ik ben nooit ergens allergisch voor geweest en ik heb ook niet een hele gevoelige huid, maar ik heb het idee dat dit wel heel sterk spul is waardoor mijn huid zo reageert. Ik kan dit product niet meer gebruiken, helaas.


Ook een product wat nog niet in mijn make-up stash zat. De Eyelid Primer in de kleur #7501 Sheer. De primer is in huidskleur en verbergt vooral alle aderen in m'n oogleden. Het product smeert heel makkelijk uit, hecht snel, blijft goed zitten en voelt zijdezacht aan op je ooglid. Mijn oogschaduw blijft langer zitten maar het blijft niet de hele dag uit de gleufjes. De laatste paar uurtjes merk ik dat het een beetje gaat schuiven, maar wat kan je nou verwachten voor één euro! Voor de prijs die je ervoor betaald, doet deze primer z'n werk heel goed!


Deze wimperkruller kon ik ook niet laten liggen voor één euro! Degene die ik had is nog van mijn moeder geweest en daar bleven mijn wimpers altijd in vast zitten, dat werd dus wel tijd voor een nieuwe. Ik krul mijn wimpers niet vaak, maar wanneer ik eyeliner draag vind ik het mooi als m'n wimpers extra volume hebben en boven het lijntje van m'n eyeliner zichtbaar zijn. Ik weet niet of het aan de kruller ligt of aan mijn wimpers, maar als ik ze gekruld heb en mascara op heb gedaan zijn ze binnen tien minuten weer normaal.. Dit is dus wel een minpuntje, of het nou aan de kruller ligt of niet. M'n wimpers blijven niet vast zitten, ik vind het een prima tool!


En last but not least, de Mist & Set Setting Spray. Deze nevelspray gebruik je als finishing touch op je make-up. Het zorgt ervoor dat je make-up op z'n plaats blijft en dat je make-up zich mooier hecht op de huid. Er zitten aloë vera, groene thee en komkommer extracten in en is ook voorzien van vitamine A, C en E. Dit zorgt ervoor dat de huid goed gehydrateerd wordt en heel zacht aanvoelt. De nevel voelt heel fijn en verfrissend aan op de huid en droogt ook snel. Mijn make-up zit langer goed, maar ik ben zo'n iemand die de hele dag aan d'r gezicht zit, hihi. Vervagen doet het bij mij toch wel. Buiten dat vind ik het een goed product en gebruik ik het vooral als ik een feestje heb, maar ook bij werkdagen. Zo zie je er de hele dag of avond verzorgd uit zonder dat je make-up overal gaat zitten.

Poreless Face Primer - € 6,80
Shimmer Palette - € 4,00
Zitzapper - € 1,00
Eyelid Primer - € 1,00
Wimperkruller - € 1,00
Mist & Set Setting Spray - € 4,00

verkrijgbaar op de E.L.F Website.

Heb jij ooit een product van E.L.F gebruikt en was je er tevreden over?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten