maandag 23 februari 2015

Beautybox Januari


De januari box is weer binnen gekomen en er zaten weer heerlijke producten in! Elke maand is het weer een momentje genieten als de beautybox binnen is. Elke maand heb je weer  een cadeautje, ookal betaal je er zelf voor, haha! Ik ga weer laten weten wat ik van de producten vind in de box van deze maand!

Yentl - Pure Argan Oil - € 37

Dit was het enige product dat geen verassing was deze maand. Ik had een mail gekregen dat dit product in de box zou zitten. Ik was er erg benieuwd naar omdat ik nog nooit over argan olie voor  je gezicht heb gehoord. Normaal is arganolie voor je haar maar dit is dus blijkbaar voor je haar. Het hydrateert je huid geweldig goed, het is een vettige olie dus ik gebruik hem liever in de nacht dan overdag, omdat je er erg van gaat glimmen. Ik ben heel tevreden over dit product, het maakt je huid heel zacht en doet wat ie hoort te doen. Het enige minpunt wat ik kan bedenken is de geur, niet te harden. Het is geen chemische lucht, meer de geur van een modderpoel. Niet heel fijn, maar ik heb het er voor over, het is een heel goed product.


Greenland - Lipbalm Papaya - € 5,95

Ik was al fan van de body butter van Greenland, die in de box zat van een paar maanden geleden. Heerlijk product, net als deze lipbalm. Opnieuw is de geur zo zoet en lekker, maar niet te overheersend. Deze lipbalm heeft de ultieme test al achter de rug, aangezien ik een week of twee geleden ziek ben geweest. Door mijn verkoudheid waren mijn lippen zo droog geworden dat ik bleef smeren. Met resultaat, want mijn lippen zijn niet gescheurd! De lipbalm is niet heel vettig, brengt heel makkelijk aan en smeert makkelijk uit op je lippen. Weinig product met veel resultaat. De papaya lipbalm heb ik nu standaard bij me en zal binnen de kortste keren dus alweer op zijn!



BeautyUK - Nailcare Matte Topcoat - € 5,95

In mijn box zat de matte topcoat van BeautyUK. Dit is één van de zes varianten die in de boxen werden verdeeld. Het zijn allemaal verschillende basecoats en topcoats en één nagelriemolie. Ik ben wel heel blij met degene die ik heb gekregen. Ik had een heel klein potje van het etos huismerk, die zo onderhand een beetje uitgedroogd en ook bijna op was. Ik gebruik namelijk 9 van de 10 keer een matte topcoat over mijn nagellak, omdat ik het een stuk mooier vind en wat minder standaard, maar ook omdat het je nagels een stuk sneller helpt op te drogen (ik ben niet zo geduldig). I love it!




Dit is de combinatie die je ziet op de foto, O.P.I. (Uh-Oh Roll Down The Window)

Dove - Wintercare bodylotion - € 7,11

Dit is een nog meer verzorgende en hydraterende versie van de normale bodylotions. De geur is heel subtiel maar heel lekker! De bodylotion trekt lekker snel in, maar wanneer het warm blijft of weer warm wordt gaat het weer plakken. Ik heb dat wel vaak bij m'n knieholtes en ik vind dat zo vies voelen. Ik gebruik daarom ook heel weinig een bodylotion, alleen wanneer ik ga slapen want dan heb ik er geen last van, haha. Als ik het in de avond insmeer met lotion, zijn m'n benen de volgende ochtend wel heerlijk zacht!


Himalaya Herbals - Neem Foam Wash - € 6,99

Ik had al eerder een product gekregen van dit merk, en dat beviel heel goed. Ik was dus heel benieuwd naar het resultaat van dit product. De face wash die ik al had (van De Tuinen) vond ik heel fijn, maar ik merkte wel dat het mijn huid uitdroogde en dat ik zelfs schrale plekken kreeg. Het is de bedoeling dat de vettigheid van m'n huid af gaat, maar schrale plekken wil ik niet! Deze foam wash zorgt er juist voor dat je huid niet word uitgedroogd, maar dat het wel heel goed gereinigd word. Dat geeft een heel fijn gevoel op je gezicht, heel schoon. Het is een waterige substantie maar door het pompje word het schuim wanneer je het op je handen pompt, heel handig in gebruik. Het ruikt niet heel lekker, maar dat maakt me totaal niet uit want de kwaliteit is super!












   xoxo

1 opmerking: