donderdag 8 januari 2015

Miss Sporty | Metal Flip Nagellak & Metalic Eyeliner


Miss Sporty is een merk die de meeste al van kinds af aan kennen en gebruiken. Zo ook gebruik ik al jaren de nagellak van dit budgetmerk, maar ook ontdek ik af en toe nieuwe producten. Ik heb met kerst de Metal Flip Nagellak gekregen en de Studio Lash Metallic Eyeliner. Ik heb ze al met plezier gedragen en zal ze nog veel gaan gebruiken. Al benieuwd ?

De Metal Flip Nagellak heeft maar natuurlijk een metallic effect. Ze zijn verkrijgbaar in vier kleuren en ik heb de kleur 010, een combinatie van goud, groen en bruin. Ik vind het een mooie kleurcombinatie en het effect is ook heel mooi. De dekking is ook super, met één laagje zie je er niets doorheen (toch hou ik wel van twee laagjes). Het enige wat ik wel jammer vind is dat het niet lang blijft zitten, de tweede dag gaat het al chippen.. Deze nagellak is verkrijgbaar bij de Etos voor 2,49.


          Nagelswatches zijn niet mijn sterkste vak, haha.

Dan heb ik nog de Studio Lash Metallic Eyeliner, een koperachtige eyeliner. Het metallic effect is ook niet echt aanwezig bij deze eyeliner, wat naar mijn mening ook niet nodig is bij een eyeliner. Ik heb de kleur 012 Copper Crush en uit de naam kan je ook al duidelijk maken dat het koperachtig is. Ik vind het vooral een mooie eyeliner bij een nude look, als je een zwarte eyeliner gebruikt kan dat heel hard overkomen in je gezicht. Er zit een lichte glinstering in waarmee ze dat metallic effect hebben willen creëren. De eyeliner blijft de hele dag mooi zitten en het aanbrengen gaat ook bijzonder makkelijk.


Een hele simpele uitstraling met een heel simpel kwastje, maar de inhoud is goed en makkelijk te gebruiken











Rechts boven zie je de liner zonder flits, wat heel erg op simpel bruin lijkt. Links boven zie je de liner met flits en dan zie je de sparkle die hij heeft!

xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten